REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Katowice] Wyremontowano peron 2 w Katowicachartykuł
Pokaż artykuł
[Katowice] Wyremontowano peron 2 w Katowicach
Dobiega końca modernizacja peronu numer 2 stacji Katowice. Najważniejsza zmiana to nowoczesne i funk...
OSTOJA w Grzepnicy pod Szczecineminwestycja
Pokaż inwestycję
OSTOJA w Grzepnicy pod Szczecinem
inwestycja
Pokaż inwestycję
Hotel Pod Misiem
Sobótka
Pod Zamkiem Apartamentyinwestycja
Pokaż inwestycję
Pod Zamkiem Apartamenty
Szczecin, Warzywna 1-2
Atrakcyjne połączenia kolejowe z Wrocławia w Karkonosze dzięki odnowionym mostom i wiaduktomartykuł
Pokaż artykuł
Atrakcyjne połączenia kolejowe z Wrocławia w Karkonosze dzięki odnowionym mostom i wiaduktom
Za blisko 125 mln zł PKP PLK S.A. wyremontują dwa ponad 130-letnie mosty nad Bobrem, cztery wiadukty w Wałbrzychu i osiem przejazdów kolejowo-drogowych między Wałbrzychem a Jelenią Górą. Utrzymany zostanie atrakcyjny czas przejazdu z Wrocławia w Karkonosze. Podpisana została umowa z KPO na realizację prac.
Zakończono przekop tunelu pod Zielonkami na budowanej Północnej Obwodnicy Krakowa S52 [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Zakończono przekop tunelu pod Zielonkami na budowanej Północnej Obwodnicy Krakowa S52 [ZDJĘCIA]
Zakończono przekop tunelu pod Zielonkami na budowanej północnej obwodnicy Krakowa S52. Tunel ma 653 m długości i trzy pasy ruchu w każdym kierunku. To drugi, obok gotowego już 496-metrowego tunelu w Dziekanowicach, obiekt tego typu na drodze ekspresowej S52.
[Radom] 11 firm chce budować dojazd do obwodnicy południowejartykuł
Pokaż artykuł
[Radom] 11 firm chce budować dojazd do obwodnicy południowej
Przetarg na budowę nowego przedłużenia ulicy Młodzianowskiej i węzła drogowego nad linią kolejową w...
[Polska] To jest dobry czas na zakup mieszkaniaartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] To jest dobry czas na zakup mieszkania
Wysokie ceny mieszkań, ciągle relatywnie niskie zarobki oraz brak stabilności na rynku pracy sprawia...
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel średnicowy, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel średnicowy, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Katowice] Nowe oblicze stacji Katowice - kolejny peron w budowieartykuł
Pokaż artykuł
[Katowice] Nowe oblicze stacji Katowice - kolejny peron w budowie
Nad peronami stacji Katowice powstaje nowoczesna hala peronowa. Dwa perony i dwa tory już są pod dac...
Od czerwca sprawniejsze podróże koleją na trasie Wrocław – Jelenia Góra [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Od czerwca sprawniejsze podróże koleją na trasie Wrocław – Jelenia Góra [ZDJĘCIA]
Od 4 czerwca zwiększą się możliwości przejazdu koleją przez tunel koło Trzcińska. Dzięki poszerzeniu obiektu, dwa pociągi równocześnie przejadą przez tunel. Nowoczesna technologia prac umożliwiła jednoczesne prowadzenie robót i bezpieczny przejazd pociągów oraz do minimum ograniczyła zmiany w prowadzeniu ruchu. Od 22 kwietnia do 4 czerwca montowane będą tory i sieć trakcyjna. Ten zakres prac wymaga wprowadzenia komunikacji zastępczej.
[Warszawa] Czy warto wynajmować, kiedy można kupić tanio własne „m”?artykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Czy warto wynajmować, kiedy można kupić tanio własne „m”?
Do zakupu wymarzonego mieszkania przymierzamy się z coraz większą ostrożnością, a młode pokolenie 20...
[Olsztyn] Dworzec Zachodni (remont)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Olsztyn] Dworzec Zachodni (remont)
Olsztyn, Grunwaldzkie
Trwa przebudowa i modernizacja stacji Warszawa Gdańska. Peron 4 otwarty [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa przebudowa i modernizacja stacji Warszawa Gdańska. Peron 4 otwarty [FILM]
Na stacji Warszawa Gdańska kończą się prace konstrukcyjne nowego, 180-metrowego przejścia podziemnego pod torami i peronami. Będzie gotowe w drugim kwartale 2026 roku. Ułatwi dojście na perony i do pociągów oraz przesiadki na metro, autobusy i tramwaje. Prace za 80 mln zł netto prowadzone są ze środków budżetowych. Peron 4 został już itwarty.
REKLAMA